Investiţia într-o reţetă de succes
Îţi surâde ideea unei afaceri profitabile la sigur şi îţi place mâncarea cu specific grecesc?
Atunci îţi stăm la dispoziţie cu tot ce am construit până acum, să te ajutăm să deschizi noul tău restaurant Hercule!
Hai să afli de ce să ni te alături prin investiţia într-o franciză Hercule!
Mai întâi, să fie clar:
ce este o franciză?
Este un tip de afacere bazată pe o colaborare prin care francizorul acordă francizatului dreptul de a exploata afacerea, respectând conceptul francizorului.
Acest drept autorizează şi obligă pe francizat, în schimbul unei contribuţii financiare, să utilizeze mărcile de produse şi/sau de servicii, alte drepturi de proprietate intelectuală sau industrială protejate, know-how-ul, drepturile de autor, precum şi tot ce defineşte afacerea.
În cadrul acestui tip de afacere, cel care investeşte beneficiază de un aport continuu de asistenţă comercială şi/sau tehnică din partea francizorului, în cadrul şi pe durata contractului de franciză încheiat între părţi în acest scop.
De ce o franciză şi nu o afacere de la 0, pe cont propriu?
- Un studiu al publicaţiei “International Business Times”, arată că francizele au fost de 3 ori mai sigure în pandemie decât afacerile individuale.
- Afacerea tip franciză este un model dovedit de afacere profitabilă şi este de 3 ori mai sigură decât o afacere pe cont propriu.
- Costurile sunt mai mici, dacă iei în calcul că nu faci alegeri costisitoare financiar. Spre deosebire de pornirea propriei afaceri de la zero, francizorul a creat deja marca şi a făcut toate greşelile (care l-au costat), dar pe care le-a rezolvat, până a ajuns la modelul de afacere care funcţionează.
- Ratele de succes la începutul francizei sunt de peste 95%, mult mai mari decât atunci când se înfiinţează o afacere pe cont propriu.
- Franciza vine la pachet cu o reţetă de business de succes, know-how, strategie de marketing, consultanţă financiară, dar şi cu o serie de reguli clare, pentru a se păstra caracterul unitar al brandului. Reguli care conferă siguranţă afacerii în care investeşti şi elimină considerabil riscurile.
- Francizorul este direct interesat ca franciza să aibă succes, deoarece tranzacţionezi sub numele lui de marcă şi vrea să menţii standardele de calitate şi de succes, cel puţin pe măsura deja atinsă.
- Franciza oferă libertatea de a conduce propria afacere cu mai puțin stres, pentru că primești multă pregătire și ajutor constant din partea francizorului.
Ţi se potriveşte o franciză Hercule
ca tip de afacere, dacă:
Îţi asumi să te implici în management. Te ajutăm, dar ai libertatea să te manifeşti ca manager şi este nevoie să fii activ, informat, prezent. Cei mai de succes francizaţi sunt cei care gestionează cu dedicare afacerea, cel puţin în primul an de la deschidere.
Indiferent că eşti la început de drum antreprenorial sau ai deja experienţă, ai deschiderea de a învăţa, de a colabora şi de a oferi, pentru a putea primi satisfacţiile acestei alegeri (care sunt atât financiare, cât şi profesionale).
Doreşti să construieşti alături de noi succesul brandului Hercule, dar şi pe al tău, respectând misiunea, viziunea şi valorile brandului, care au în centru respectul pentru clienţi şi pentru angajaţi. Şi, foarte important, ţinem foarte mult să avem aceeaşi atenţie la menţinerea calităţii superioare a produselor pe care le oferim în fiecare dintre locaţiile Hercule.
De ce o franciză Hercule?
- Brandul Hercule aparţine industriei HORECA, care este în vârful clasamentului domeniilor de activitate francizabile cu succes.
- La acest moment, ai libertatea de a alege zona în care doreşti să deschizi o franciză Hercule, harta locaţiilor deschise în prezent nefiind supraaglomerată.
- Reţeta este de succes, dovedită pe piaţa din România, fiind similară sistemului de francizare a brandului Spartan. Această reţetă a fost conceptualizată de Ştefan Mandachi şi verificată prin lanţul de restaurante Spartan, care se bucură de recunoaştere şi succes atât la nivel naţional, cât şi la nivel internaţional.
- Brandul este deja stabil şi în continuă dezvoltare, iar acest lucru este verificabil în toate locaţiile active.
- Oferim suport, know-how şi un sistem de proceduri simplificate, care eficientizează atât procesul de înfiinţare a francizei, cât şi activitatea de după inaugurare.
Ce ai de făcut pentru a deţine
o franciză Hercule?
Lucrurile complicate sunt deja rezolvate, afacerea funcţionează foarte bine, iar ţie nu îţi mai rămân decât câţiva paşi de făcut. Mai exact:
Pasul
Cauţi şi alegi o locaţie potrivită: acest lucru presupune să verifici cu atenţie vadul commercial. Şi, în funcţie de tipul de restaurant Hercule pe care îl alegi, să te încadrezi în cerinţele orientative:
Categoriile de restaurante:
- INDOOR: centre comerciale, mall (preferabil zonele Food Court)
- OUTDOOR: stradale, zone cu trafic intens
- DRIVE IN: parcări în centre comerciale, zone cu trafic ridicat
Dimensiunile tipurilor de restaurante Hercule:
- INDOOR: minim 60 mp + 20 – 25 mp spatiu depozit
- OUTDOOR: 100 – 120 mp
- DIVE IN: sunt luate în considerare aspecte privind amplasamentul containerului, calea de acces/exit, parcarea
Detalii suplimentare:
- Depozitare minimă: 20 mp
Pasul
Ne dai de veste că vrei să deschizi o un restaurant în regim de franciză Hercule, prin depunerea unei cereri de franciză, fie prin email, fie prin completarea formularului de mai jos.
Astfel, vom putea să te contactam în cel mai scurt timp posibil, ştiind deja de la tine adresa viitoarei locaţii, amplasarea (plus minim 8 fotografii din exterior şi din interior) şi câteva detalii despre tine sau despre persoana care se va ocupa de locaţia francizată.
Pasul
Participi la trainingul intensiv “Hercule Gyros School”.
Este esenţial pentru a înţelege foarte bine misiunea, viziunea, valorile, modul de funcţionare al afacerii şi tot ce presupune managementul şi parteneriatul Hercule tip franciză.
Astfel, ne asigurăm că beneficiezi de toate informaţiile şi de tot sprijinul nostru pentru a începe cu dreptul, cu adevărat, acest tip de afacere. Şi, în acelaşi timp, ştim că te vei bucura de succes încă de la început, iar noi, alături de tine.
Pasul
Achiziţionezi utilajele şi stocurile, conform planurilor pe care ţi le arătăm la training.
De asemenea, te asiguri, alături de noi, că proiectul de design se implementează întocmai cerinţelor brandului, astfel încât să se menţină standardul de imagine stabilit.
Pasul
Inaugurezi locaţia şi celebrăm împreună momentul unui nou început de afacere prosperă.
Ce costuri implică o franciză Hercule
Investiţia într-o locaţie Hercule francizată variază în funcţie de dimensiunile spaţiului, amplasare (localizare) şi de starea spaţiului care se va transforma într-un restaurant Hercule. Şi presupune:
(variaţie de +/- 10%)
1% din vânzări
Toate sumele sunt fără TVA.
La ce să te aştepţi ca proprietar
de franciză HERCULE
Pe măsura implicării tale (mai ales în primul an de la inaugurare), vei avea satisfacţii care se vor încadra între:
în mod NORMAL
în mod NORMAL
de WEEKEND
de WEEKEND
Iar în cazul în care te întrebi în cât timp vei reuşi să îţi amortizezi investiţia, răspunsul cel mai sigur este la tine, în funcţie de cât de mult îţi pui energia şi atenţia în acest business.
Şi de locaţia pe care o găseşti. Din partea noastră vei avea toată susţinerea, toate informaţiile şi toate procedurile necesare pentru a reuşi să punem pe picioare un nou restaurant Hercule de succes, în cel mai scurt timp posibil.
Însă, majoritatea francizaţilor noştri au reuşit într-un timp care variază astfel:
Amortizarea investiţiei: între 18 – 24 luni.